Puhelinpäivystys 040 969 6430 (ma-pe 6.30 - 20, la 7-17, su 10-18)

Partnerina työnhaussa

Henkilöstöpartneri on erikoistunut päivittäistavarakaupan-, erikoiskaupan- sekä kahvila- ja ravintola-alan henkilöstövuokraukseen. Välitämme asiakasyrityksiimme sekä persoonaltaan että osaamiseltaan sopivaa henkilöstöä. Panostamme erityisesti työntekijöiden koulutukseen, koska tavoitteenamme on ensiluokkainen asiakaspalvelukokemus. Hyvin motivoitunut ja osaava työntekijä on valmis sitoutumaan sekä kehittymään työssään eteenpäin.

Kaikki toimintamallimme on rakennettu työnhakijoita, työntekijöitä ja meidän asiakasyrityksiämme varten. Vuosittain työllistämme alan eri osaajia yli 2.000 henkilöä. Asiakasyrityksemme voi lisäksi tarvittaessa joustavasti palkata meidän vuokratyöntekijämme omaan palvelukseensa.

Vuokratyö on hyvä keino tutustua erilaisiin toimialoihin, yrityksiin ja työtehtäviin. Esimerkiksi vastavalmistuneelle, alanvaihtajalle tai työttömälle vuokratyö voi toimia hyvänä väylänä uusiin haasteisiin sekä keinona toteuttaa unelmia.

Me haluamme olla työnhaun partneri, joka yhdistää oikeat tekijät ja työpaikat!

 

Palkka 365™
Palkka 365 -palvelussa työntekijä voi valita itse, koska hän saa palkan. Työntekijä voi itse valita tekemistään työvuoroista ne, joista hän haluaa palkan maksettavaksi samana päivänä – joka päivä vuoden ympäri. Kun olet töissä meillä, niin sinun ja palkkapäivän välissä on vain yksi tekemätön työvuoro – aina ei edes sitäkään. Sinä päätät.

Näitä haetaan juuri nyt

Taloushallinnon osaaja, Freja Transport & Logistics Oy



Freja Transport & Logistics Oy (www.freja.com) on Pohjoismaiden suurimpia yksityisessä omistuksessa olevia kuljetus- ja logistiikkayrityksiä, joka tarjoaa kansainvälisiä kuljetuspalveluja ja kokonaisvaltaisia logistiikkaratkaisuja. Suomen toimipisteet ovat Turussa (pääkonttori), Vaasassa ja Vantaalla. Suomen lisäksi Frejalla on toimipisteitä Tanskassa, Ruotsissa, Norjassa, Puolassa ja Kiinassa.

Etsimme nyt Frejalle TALOUSHALLINNON OSAAJAA pääkonttoriin Turkuun

Olet etsimämme henkilö, jos taloushallinnon koulutuksen lisäksi sinulla on jo kertynyt kokemusta alalta. Kokemus osto- ja myyntilaskujen käsittelystä on eduksi. Olet ajoittain yhteydessä myös ulkomaisiin yhteistyökumppaneihimme, joten työ edellyttää riittävää englannin kielen taitoa. Dynaamisessa toimintaympäristössä myös tinkimätön työmoraali ja hyvät sosiaaliset taidot ovat eduksi.

Työsuhde on kokoaikainen ja toistaiseksi voimassa oleva, tarvittaessa myös osa-aikainen työsuhde voi tulla kyseeseen. Työ alkaa marraskuun alussa tai sopimuksen mukaan. Haethan pikaisesti, sillä täytämme paikan heti sopivan henkilön löydyttyä. Lisätietoja tehtävästä antaa Kalle Järvelä, puh. 045 103 8438 / kalle.jarvela@henkilostopartneri.fi.

Henkilöstöpartneri Vertico Oy on pääkaupunkiseudulla sekä Turussa ja Tampereella toimiva henkilöstövuokrausalan yritys. Välitämme asiakasyrityksiimme sekä persoonaltaan että osaamiseltaan sopivaa henkilöstöä. Omistajamme ovat suomalaisia ja hoidamme tunnollisesti kaikki velvoitteet ja maksamme työehtosopimuksen mukaista palkkaa.


Täytä hakemus!
Katso lisää..

Kirjaudu partnerinettiin